Familia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Pascal en Charis Ruiter - WaarBenJij.nu Familia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Pascal en Charis Ruiter - WaarBenJij.nu

Familia

Door: Charis

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Charis

05 Oktober 2014 | Colombia, Bogota

Hola!!!

Na weer een redelijk verstoorde nacht deze ochtend maar ff opt gemakje. Vandaag (donderdag) komen mijn moeder en broertje en das toch best spannend. Na het ontbijt even wat boodschappen gehaald. We moesten op tijd terug zijn want 1 vd sportzenders had reclame gemaakt voor de wedstrijd van Feyenoord tegen Luijk en het zo toch wel erg leuk zijn als we die op de Colombiaanse televisie konden zien. En anders moest de laptop natuurlijk nog worden aangezet. Kortom: haast! En ja echt waar: het was op tv! Pascal was heel blij! En ik vond het eigenlijk ook best leuk. Onze Clasie op de Colombiaanse tv. Vanaf dat moment stond Pascal op standje onbereikbaar voor de buitenwereld :) Op het gemakje de eerste helft Gekeken en in de rust nog even naar de supermarkt want ik was koekjes vergeten. Teruggekomen helaas het doelpunt van Feyenoord gemist maar wel blij dat ze voor stonden. De 1-1 werd vloekend ontvangen, de 2-1 uitzinnig blij. In Colombia je clubje zien winnen is wel erg bijzonder, dat begrijp zelfs ik nog wel! Daarna stegen de zenuwen bij mij best wel. Pascal ging nog ff aan zn Spaans en ik kon mn draai niet vinden dus ging een sigaretje roken. Mn moeder en broertje waren een mooi half uurtje te laat maar toen kwamen ze eindelijk de bocht om. Na een dikke knuffel naar binnen gegaan. Kadootjes uitgewisseld en daarna stak mn moeder van wal! Dat duurde 3 uur! Pascal zei me later dat hij heel goed wist nu van wie ik dat praten heb :) Daar ban van bijgekomen zijn we naar Andres Carne De Res geweest. Een immens populair restaurant en dat bleek. Het stond rijen dik opgesteld bij een klein deskje en er waren twee liften waar mensen in gedirigeerd werden. 2 verdiepingen! Wat een ervaring! En ook super lekker gegeten! Intussen was het 23.00 en zagen we weer scheel van de slaap!

Het was een bijzondere dag!

Hasta Luego

• 05 Oktober 2014 - 19:16

Krista:

Hoi Charis en Pascal,

Wat bijzonder om je familie weer te zien! En ook nog in hetzelfde oude vertrouwde hotel!

Ben benieuwd waar jullie allemaal naar toe gaan.
    Veel reisplezier toegewenst!

Liefs Floris en Krista